четверг, 11 апреля 2013 г.

Модуль 7

В цьому модулі ми створювали приклади учнівських робіт і я зрозуміла, що платформа google значно розширює мої можливості як вчителя. Але її використання допомагає не тільки мені, а ще і моїм учням. Приємно здивувала мене як вчителя можливість проведення тестувань, використовуючи форми.
Використання комп'ютерних технологій допомагає учням ефективно продемонструвати те, чому вони навчилися, а також бути більш продуктивними і творчими. Створення прикладу учнівської роботи допоможе мені уточнити, що саме варто очікувати від учнів при виконанні проекту, оцінити час, потрібний учневі, внести корективи у перелік умінь і навичок, необхідних для успішного виконання проекту.
Я впевнена, що мої учні проявлять навички мислення високого рівня та покажуть високий рівень володіння ІКТ. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий